Akalla, HERE WE COME!

Imorgon gäller det, det är dags för flyttning, mamma klarar inte av det längre =/
Jag kommer känna mig redo och ska börja packa allt nödvändigt som man ska ha med sig för att klara av i ca 4 månader. Det blir flytt till min brorsa i Akalla där han bor då.

Jag, mamma och min lille syrra flyttar, allt är ju så synd liksom men det finns inte så mycket att göra åt saken.
Det är bara att följa med i strömmen och göra det som sägs, inga men.

jag hoppas att det här kommer att funka, nu blir det en ny start hos min brorsa liksom, lite jobbigt med flyttningar här och där men ändå inte något starkt psykiskt som spökar inom mig.

Det blir dags för blåa linjen igen! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0