Kramp i magmuskeln?!

Tjaaa.
Efter träningen idag så fick jag plötsligt kramp av något slag den vänstra magmuskeln =/
Asså det bara drog till sig och spände som faan, jag dog ju!!
Det var efter vi hade spelat i typ 1 timme match i sträck och det var liksom bara 5 forwards så många byten blev det.
Jag sprang ju fan som en tok på planen och krigade sönder..så det kan ha nog ha med överansträngning, ätit nog för lite kolhydrater, inte druckit tillräckligt med vatten eller kanske brist på salt skulle jag nog tro.

Om detta kommer att fortsätta så ska jag köpa Voltaren gel och smörja in på området där jag får den där krampen dåra, det hjälper faktist jätte mycket.
Något att rekommendera varmt!



Imorgon på morgonen så blir det en joggingrunda på en hel timme så jag måste nog sova snart för att kunna få lite mer energi och mer vila.

Imorgon ska jag prata lite mer om träning, missa inte det!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

vänstra magmuskeln?

2008-08-13 @ 00:07:37
Postat av: M

jaa, den övre vänstra magmuskeln...sjukt va?

2008-08-13 @ 11:08:34
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: dre

ja det är sjukt med tanke på att magmuskeln är en och inte flera

2008-08-13 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0