Mmm...Protein =)

Tjaaa haft träning och det gick fan bra, spelade som back men presterade som jag skulle och hade några bra bollar.
Har tänkt ut lite hur mitt träningsschema kommer se ut nu när jag bor här i Akalla...tänker börja springa i Ursvik och
köra milen 2-3 gånger i veckan, även köra stepmaskin i 1 timme 2 gånger i veckan.

Det blir mycket cardio träning men jag känner för att öka takten lite ;D Har handlat hem ganska mycket proteinrikt mat så som krabba, tonfisk, keso, kesella, makrill och kyckling :D



Denna vecka kommer vara inledande till en hård vecka som får bli nästa dåra.
Imorn så kommer jag dra till gymmet och köra mage och biceps, länge sen jag körde biceps så det blir galet pumpning.

//M

Kommentarer
Postat av: natalie´s

Hallå där!

hur har din dag varit?



kram

2008-08-27 @ 00:50:47
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0