One big happy family!

Tja!
Klockan är mycket och det är dags för lite sömn för min del =)
Kom nyss hem från Mimmi då jag har sett på en film.
Tidigare idag så har jag tränat me a-laget och det gick faktist bra för att vara första innebandyträningen på läääänge =D

Fick vara back idag och några ruscher vart det ;D

Det var iaf tungt innan...först så sprang vi ett varv runt lötsjön som uppvärmning och sen så körde vi väldigt mycket små intervaller inomhus som tog kål på en.
Senare var det dags att värma upp målvakterna och till sist match som vara i typ 1 timme.
Högt tempo och massa med kul! :D

Men nu är jag ganska död så jag får återhämta mig lite inför imorn då jag ska ut och springa på morgonen och nu har jag tillomed fått sällskap.
Min egen MAAMIII :D

Denna film såg jag:



One biiig happy family!
Det som var mest najs var att både Chris Brown och Columbus Short var med i filmen som var även med i Stomp the yard.

Filmen var faktist jätte bra och Chris Brown sjöng ju 2 låtar i filmen så det var naaaaaajs.

Betyg: 4 ++++ = Jätte bra

Nu är det dags för lite sleepy time.

GODNATT!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0