Stan + gym = Perfekt dag!

God dag gott folk!
Nu är det såhär att jag har sprungit idag på morgonen i kanske lite lugnare takt fast 45 min som i måndags.
Hade ju sällskap, min mamma dåra och då fick jag ta det lite lugnare men det är ju ändå bra för mig så jag inte sliter ut mig eftersom jag ska gymma idag och sen så är det träning med A-laget imorn.
Springa i ursvik och mycket små intervaller så därför är det perfekt med lite lugnare idag. :D

Jag känner mig i mycket bättre form och man blir piggare av att springa på morgonen samt bättre självkänsla!

Nu är det dags att kila iväg till stan med min goda vän Saffa och shoppa loss lite.
Sen är det dags för oss biffar att dra till gymet och biffa till oss lite mer!

Det blir mage+rygg idag på gymmet.
Berättar senare vilka övningar jag körde ;)

Oj då, glömde visst bort att raka mig...aja vi ses senare!

CIAO

//M

Kommentarer
Postat av: dre

Sebbe sluta skriva "dårå". Det är skitfult

2008-08-06 @ 18:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0