Hur man börjar med hårdträningen?

Ni där ute som tränar och har ett mål med vad och hur ni vill bli...börja med att skriva ner dom exakta målen ni har, gör ett schema för vilka dagar ni tränar och tider så att ni kan ha en större överblick hur eran dag ser ut och så att ni bara har lite koll på er själva.

Jag kan ju fan lika gärna rada upp lite saker som ni kan börja med för att komma in lite i träningsvärlden.

•·         Skriv ner ditt mål och tid på hur länge du ska ha på dig för att nå detta mål.

•·         Var logisk och tänk bara inte för mycket när du sätter upp dina mål och planer.

•·         Börja ganska så mjukt för att komma in i planeringen.

•·         Använd ditt schema som en trappa som pekar uppåt, enkla steg och höga nivåer mot slutet.

•·         Skaffa psyke, vilja och inställning hos dig själv för att kunna klara av det här, fundera ut hur det ska gå till.

•·         Ät mindre skräpmat och börja med kostrik mat.

•·         Använd mycket av tallriksmodellen.

•·         Drick mycket vatten.

•·         Skaffa information om träning överhuvudtaget, det finns på olika slags forum tex. http://www.kolozzeum.com/


Börja med dom punkterna så borde det nog gå bra.

Om du känner för att bli större och biffigare så rekommenderar jag att du äter bara mer istället för att köpa massa jävla produkter som jag anser är onödigt och bara slöseri på pengar.
Du kan lika gärna äta 6 måltider om dagen och ät dig mätt, inte övermätt utan endast mätt.
Få i dig mat som tallriksmodellen visar och drick mycket vatten.
Det enda produkten jag anser är bra att använda är proteintillskott och då kan du gå in på http://www.gymgrossisten.se/ och beställa därifrån.
Du behöver mycket protein för dina muskler, om du nu vill att dom ska växa mer ;)

Själv så är mitt mål att bli mer slimmad och mindre fett på kroppen. Alltså väga mindre och som jag anser snyggare kropp! ;D

Detta är ganska likt mitt mål över hur min kropp ska se ut!

Matthew McConaughey


Vad tycker ni?

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är för deffad för min smak ;P

2008-08-26 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0