Alanya 08

Tjaaaaaa :D
Hemkomsten från Alanya var igår men eftersom det hände en liten grej innan jag skulle sätta mig ner och skriva ner lite om vad som har hänt i underbara Alanya så tänkte jag att idag skulle passa bättre, nu när jag mår bättre =)

Det har vart en härlig semester i underbara Alanya. Vi har upplevt en hel del saker, så som Henkes fina scars på pannan, hungriga , kåta fotografer och en hel del fyllobråk ;P

Alla var nog nöjda, speciellt på hemresan från klubbandet sista natten. Det förekom fina sånger samt ramsor, ett bra ex. på den bästa ramsan vi kom på gick såhär...''Varje dag är en Efes dag, Varje dag är en Efes dag, Varje dag är en Efes dag...SÅÅÅ JÄVLA BRAA :D



Trapor ska alla akta sig för, dom är hala, hårda och gör illa folk. Jag tror nog alla vi från resan håller med om det.
Man har ju fått så mycket småskador från trappor, stolar och massa annat konstigt så att det blir minnen från underbara Alanya ;P

Ölen var ju fan bäst!!
Det blev shopping varje dag på MM Migros.
Typ 23 olika öl att välja på.



Solen sken och folk blev bruna/röda eller ingen skillnad ;P

Mycket klubbande, mycket norska, mycket bärs (bajs på norska) och mycket bilder.
Vad mer kan man säga än att allt var bara helt underbart och jag hoppas på en favorit i repris tills nästa år.

KLUBBA KLUBBA KLUUUBBA ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0