Wiiiii ska det bli! :D

Halloj!
Känner mig lite seg och hungrig men det är kanske bara för att jag har sprungit på morgonen och bara ätit frukost.
Maten kommer senare då jag ska äta hos pappa som jag inte har vart hos sen jag hade den misslyckade festen som gick överstyr.

Nu är det dags att Break the ice!
måste prata lite allvar med både pappa och hans fru, mycket förlåtande och mycket skit kommer jag att få.
Det är dags att börja bygga på förtroendet igen.

men men...jag fixar det här =)

Min brorsa ringde faktist mig idag, fyfan va jag blev överlycklig :D
att han just tänkte på mig, han frågade nämligen om jag ville vara med på Nintendo Wii kväll med hans kompisar.
Det blir Super smash bros Brawl, BÄSTA SPELET!!



Jag bara log och sa ''Självklart''! :D

Nej nu är det dags at börja åka till pappa...SEEE YAAA!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0