Hemsk dag!!

Nu vill jag verkligen tillägga att denna dag har sugit riktigt jävla hårt!!
Det började med att man vaknade typ full och kom försent till jobbet pga julfesten igår och efter det så gick det väldigt segt på jobbet..dagen har bara kännts så äckligt meningslöst för jag var bara hemma sen och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig..ville bara hem till honom och kolla på nån film men tyvärr så blev det inte så!
Vi åkte först till min faster och var där ett tag..tråkigt!!!

Sen så skulle vi åka hem men vad fan hände..jo bilen pajade helt mitt i vägen typ så vi fick vänta på nån jävla bärgningsbil skulle komma och rädda oss, vilket dom gjorde och körde hem oss..kom hem för typ 30 min sen och jag hatar denna dag!!

Allt har bara gått snett och nu tänker jag fan inte göra så mycket mer än att bara gå och lägga mig, lämna denna dag och vakna tidigt för att åka och spela en viktig match med laget!

Hoppas att imorn kväll blir min räddning på min helg, annars spårar jag ur helt enkelt!! ;P

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0