I do my best!

Seeeeeg dag..började med att dra till jobbet en tidig morgon och det gick ju bra när vi var 3 pers som jobbade ;P
Sov typ 3 timmar så jag vart lite flummig nära slutet..senare på dagen drog jag Bikke och Andre till Rådhuset och solade solarium ;D
Känner mig riktigt fräsch nu inför nyår då jag kommer vara hetast av alla..pepparkaka no1!!



Det blir jobb imorn igen men däremot blir det jävligt kul efter då jag tänker köpa nya skor på Sneakers n stuff ;D
Hörde att det är ta 2 betala för 1 men vi får se vad som finns..kommer lägga upp bild på vilka det blir imorn!
Nu är ju det dags att förberedda allt inför nyår..kommer nog köpa nån fin skjorta där oxå om jag har tid, måste även klippa mig innan onsdag så jag tänker kolla med pappa om han har tid för mig! ;D




TAGGA TILL INFÖR NYÅR!!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0