Räknar ner timmarna!!

Dagen startade väldigt segt och trött var man..jobbade från 8-15 och efter det så åkte jag Marc och Sibelle in till stan där vi oxå mötte Malin för att köpa lite julklappar =)
Det slutade med alla köpte till sig själva förutom jag dåra för jag är så duktig och tänker köpa upp halva min lön på kläder under mellandagsrean ;P
Fett najs med nya fräscha kläder...ska typ skriva värsta inköpslistan på allt jag ska köpa då, en lååång lista blir det!

Jag har iaf hunnit med att köpa alla julklappar och det enda som fattas just nu är julklapparna framför mig och det är JULAFTON!! ;D

Faaan va jag ska äta imorn, snacka om att jag måste köra värsta deffen efter all julmat! ;P

Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul
Kl. 15.00 imorn, missa inte!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0