Adjö?!

Det har hänt en sak, en ganska så stor sak just nu..vet inte om jag kommer att kunna överleva det här eller att jag kommer ens få tillgång till internet, eller kunna träffa andra kompisar, eller kunna åka till alanya lr nåt.

Det jag vet är att jag har gjort en sak jag inte skulle göra och straffet närmar sig...mitt liv börjar gå neråt och fyyfan vad har jag gjort, ångrar det så jäävla mycket och jag visste ju att det här skulle hända men varför gjorde jag det?
Har jag en annan sida som bara inte bryr sig alls om nåt eller vad fan är jag för något?

Jag snackade fan om respekt och sånt skit förut, det verkar som om jag borde kolla på mig först innan jag pekar ut någon annan!

Aja, nu måste jag uträtta några saker..hoppas att jag får leva igen som jag gjorde för några dagar sen...hejdå!


//M

Kommentarer
Postat av: fgds

http://www.youtube.com/watch?v=vv8ZQ6MuIks

2008-07-20 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0