Bihåleinflammation =/

Penicillin



Vart hos doktorn nu och hon sa att jag hade bihåleinflammtion och att jag måste börja ta penicillin i 10 dagar.
Då skulle jag bli fit for fight igen :D

Känner mig riktigt hängig och har huvudvärk samt ont i det övre tandköttet, det känns som om jag har haft typ 30 st snus uppstoppade under läppen och haft dom där ett långt tag och precis tagit bort dom, fastän jag har aldrig prövat att snusa så kan jag iaf fantisera lite ;P

Nu kommer jag att få ta lite distans ifrån träning tills jag känner mig frisk men kosten kommer jag att behålla och fortsätta med =)
PROTEINER MMMMM... :D

INGEN ALKOHOL PÅ 10 DAGAR =O
shit! jag låter som värsta alkisen ;P
men jag pratade med mamma om det och då nämnde hon den sorgsna nyheten, men det klarar jag :D
nykterist i 10 dagar WOOOHOOOO ;D

//M

Kommentarer
Postat av: saffa

forsätt med din idiotdiet så ska vi se om du inte blir sjuk igen :)

2008-07-02 @ 15:39:18
Postat av: M

hur påverkar min diet så mkt?

Tell me!

2008-07-02 @ 15:47:25
Postat av: dre

du kanske inte får i dig all näring du behöver

2008-07-02 @ 16:22:55
Postat av: saffa

Varför tror du det finns utvecklade tallriksmodeller? Just för det är vad kroppen behöver, och du är inget undantag. Ändrar du då och skippar kolhydrater så reagerar självklart kroppen dåligt på det.

2008-07-02 @ 16:35:13
Postat av: M

HAHA det finns fan inte mkt näring i kolhydrater, jag äter kolhydrater men bara till frukost och kanske nån frukt nångång, annars inte.

2008-07-02 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0