Filmrecension: The incredible Hulk



Jaadu, den var fan riktigt bra tyckte jag!
Det var mycket av allt, kan rada upp några saker jag tyckte var bra:

Underhållning - Riktigt bra underhållning som höll hela filmen tyckte jag, inga sega scener eller något liknande
Scenerna - Det var magiska scener ibland, riktigt bra och man kände sig lite som barn igen som älskar superkrafter... 
Effekterna -
Riktigt bra effekter som var extraordinära till de favoritscenerna där effekterna spelade mest roll
Handlingen - Spännande hela tiden, bra koncept till en efterföljare, bra ideér för att hålla upp storyn...
Slutet - Filmer brukar ha ett dåligt slut men detta höll kvalité!
Kvalité - Fick mig att häpna ibland och det uppskattade jag tack vare den goda kvalitén som visades
Värd att se - Jag kan garantera er alla som vill se den att inte ha några tvekan utan gå och se den NU!

Bedöming - ++++ = Väldigt bra

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0