Sex and the city!! Bättre än bäst! ;D

Igår så var jag ju på bio med Mimmi och Johanna och vi såg succéfilmen Sex and the city.
Den var ju inte bara bra, utan den måste ju självklart vara bättre än bäst liksom :D:D
Jag  hade sååå rätt med mina reaktioner som jag berättade lite innan om hur det skulle gå till under filmen.
Det var väldigt mycket humor, sorg, kärlek, psykologi, förlåtande, förlitelse m.m.

Man kan summera allt och säga att det var ett långt Sex and the city avsnitt fast med lite extra underhållning =)
Samantha har ju alltid varit en favorit, bestämd, tänker endast på sex eller skönhet, envis, roliga kommentarer, självförtroende som fan, säger vad hon tycker i alla lägen, lever livet och en massa mer :D

Man kan lära sig mycket från henne HAHA ;D
Annars hade ju filmen sin charm på alla olika sätt men det var ju bara en sak som jag störde mig på och som jag har alltid gjort under alla säsonger av sex and the city.
Jag har aldrig gillar Mr. Big lr han är rolig och så ibland men han är ju fan en Jackass och alltid varit!!
Carrie skulle ha valt Aidan från första början, han har alltid varit min favorit :D
Han var den som var nästan alltid på humör, positiv, omtänksam m.m.
Visst, han har ju sina dåliga sidor oxå men vem har inte det?
Han var iaf bäst för Carrie tycker jag!



Vad tycker ni då? Vem skulle Carrie ha gift sig med?

//M


Kommentarer
Postat av: henke

sebe älskar mimmi

2008-07-02 @ 17:06:54
Postat av: mimmi

henke du är så jävla dålig människa, hur kan du vakna på morgonen utan att må illa? prata aldrig med mig igen!

2008-07-02 @ 17:08:48
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: henke

sug mitt kuk

2008-07-02 @ 17:09:24
Postat av: mimmi

henke du behöver lite satc i ditt liv, och lite förhäxad <3<3 bästa serien!!!!

2008-07-02 @ 17:12:01
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: henke

blingbling 22' rims blending

2008-07-02 @ 17:15:47
Postat av: M

onödigt...

2008-07-02 @ 21:48:52
Postat av: movemi

palla leka Mimmi.

Mimmi för en dag gubbar!

2008-07-03 @ 12:26:34
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: movemi

Mimmi ÄLSKAR Sebastian

2008-07-03 @ 12:31:03
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0