Träningsvärk?!

Shiit vad mina ben värker, det kändes som om jag hade sprungit cooper nästan efter springrundan igår...
Kan det bero på att jag inte har angsträngt mina ben så mycket på sistone, kanske för mycket belastning efter långtids vila?

Jag ska börja faktist med att köra ben på gymmet, evigheter sen sist ;P
Fast då blir det många reps, dom ska bli deffade!

Coach Anders ringde igår och frågade om jag ville hänka på herrlaget i Ursvik nästa vecka, försäsongen you know ;)
Dom hade tydligen börjat redan utan mitt vetande men jag vill ju såklart hänka på, då blir det lite mer intensivare träning from. nästa vecka.

Måndag, tisdag och torsdag i Ursvik kl. 19 ;D

Tänkte nyss på bussarna som ska börja strejka from. inatt!! ILSKA SÄGER JAG BARA!

Varför kan inte dom bara göra ett avtal så vi slipper detta lidande, hoppas att det inte dröjer iaf!

Men från den ljusa sidan så blir det mer promenader JIIPPIII ;D

aja, BACK TO WORK!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0