Underhållande kväll!

Halloooj :D
Festen var faktist underhållande och folk var trevliga där borta =)
jag och Hanna var dom yngsta men även dom läckraste ;D

Vi pratade lite här och var med några vuxna som dom då var, ålder mellan 20-35 typ ;P

men fna det gör inte så mycket skillnad, det blev ju massa tjafs och bråk som även liknar våra på fyllan och jag var den som fick ta tag i det hela och började snacka med en 27-åring fin kvinna om hur hon skulle göra med sitt förhållande, varför det är som det är och hur kan fortsättningen bli om killen beteer sig som han gjorde i längden.

Det var mycket disskuterande och vi hade ganska så lika åsikter om allt, det var jätte trevligt och jag fick en massa komplimanger av henne som jag drog på mig och skaffade ett stooort leende på läpparna ska ni veta :D:D



senare på kvällen så blev det Toxic då vi drog med oss olika gäng och började partaja, det avslutade med en BK!! ;D



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0