Zzzzzzömnig...

Guuud asså jag är ju sååå trött, måste börja sova tidigare och sluta vara så sjuk hela tiden, har fan vart sjuk länge nu...sånt här brukar ju inte hända mig, är det en period av otur som jag följe rnu lr?

Nee, jag måste sluta kolla på alla filmer eller serier på natten, kan typ aldrig låta bli ;P
Vem vill inte se heeela filmen Loser som var på tv igår liksom, men det drabbade min sömn och det blev ju bara 4 timmars sömn som räcker inte till.

Jag sover lite halft på jobbet och klarar nästan inte av att hålla ögonen öppna..som tur är så finns det kaffe som är ju världsbäst.
Så enkelt, smidigt, gott och bara BÄST!!
Förstår varför kaffe är en drog, behöver inte vara koffeinet som gör att man blir så beroende, tror nog det har mest med vad för resultat den ger och det är ju krävande nuförtiden, väääldigt krävande.
Inte många som sover så mkt på dagarna och därför så faller man för den ljuvliga doften av nybryggt kaffe :D

Brukar bara ta svart kaffe men tog nu en sockerbit för att kunna snabbt inta en pigg tillställning!
Börjar tröttna på mitt jobb, har jobbat snart i 3 veckor och det är bara så boooring..samma visa hela tiden.
Jag har fått erbjudande att få jobba med samma arbete under hösten oxå, kasnke under lovet lr nåt.
Skittråkigt men fett med cash ;)

Måste bara lägga in en suktande bild som skulle påverka de flesta att vilja ta nu!! WHAHAHHA ;D




aja, back to work! xD

//M

Kommentarer
Postat av: dre

Konstigt att du inte blir frisk när du springer till gymmet flera dagar i veckan. Du borde veta hut

2008-07-02 @ 16:20:19
Postat av: M

jag har inte gymmat på en vecka?!

Innan så hade jag bara lätt förkylning och det har aldrig hänt nåt förut då jag tränade lite lätt.

2008-07-02 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0