Göteborgresan var gött och mitt hjärta tillhör Netto! :D

Jaaadu det var en sååå jävla naaajs resa, jag åkte till göteborg själv dåra eftersom Henke Loffe och Kevin och massa andra åkte ner dit en dag innan mig med en sjutimmarsbuss.
Jag åkte ner dit med tåg som typ tog 5 timmar och jag sov för det mesta men ändå lyssnade på min nya fina mp3 som jag har lånat ifrån André, TACK! :D

Resan gick bra och jag möte Hanna och Sandra vid Göteborg C! =)
Glada var dom såklart ;D
Johan och Becca var oxå där och väntade...

Sedan så begav jag mig till grabbarnas hotellrum och lämna mina grejjer och sedan drog vidare till Metaltown.
Det var sååå jävla braaaa ska ni veta :D
Dom jag såg live var In Flames, Soilwork, Sonic Syndicate, Killswitch Engage och Bullet for my valentine..
om jag ska ranka så gick det såhär:

1. In flames
2. Killswitch Engage
3. Bullet for my valentine
4. Soilwork
5. Sonic Syndicate

Kollade lite halft på andra band men dom var inte så jätte bra precis.

Vi hade kul och massa saker hände kan jag säga =)

En trodde jag var turk och förutspådde det på direkten och blev till slut chockad att jag inte var det, samlade plast-ölglas för att tjäna pengar, pissa en del under bron, skaffa nya konstiga och trevliga kompisar och en maaassa mer :D

Blev erbjuden av en 2-barnspappa att han kan vara min ekonmiska handläggare om jag ska börja med någon branch inom mina drömmar och tankegångar inom framtiden..som tex. hjälpa barn och ungdomar och kanske starta något företag eller skriva en bok lr något åt det hållet =)
Skrev ner hans namn hahaha :D

Det var en trevlig resa och den bjöd på ett och annat...Netto var den som bjöd på mest!!!

Sååå billig och braaa, 10 pack öl 3.5or för typ 55 kr och det är underbart som man kör under hela dagen tills på kvällen då man kan överföra till något starkare lr så blire krogen ;D

Vi träffade på norska tjejer oxå i hotellet som vi spenderade vår tid fårn igår till idag utan någon sömn förutom på tåget hem :D
Pratar med en av dom på msn faktist, en riktigt söt och gullig tjej =)
Hon gillar dans och Hip-hop, RnB så det gillar jag!
Jag förstår hälften av det hon säger så det blir ju mkt bättre det lixom ;P

Nu kommer jag vara fullt upptagen med att ladda ner musik från de olika banden som vart så suveränt bra och bara njuta :D
ska nog sova nu snart för att kunna orka morgondagen!
Det är jobb imorn!!!! ÖÖÖH ORKAR IIIINTE!

nu får ni en riktigt vacker bild som är svår att motstå =)




//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0