hm...

Nu när jag kollar på sex and the city får mig att tänka på hur stor förebild hon är egentligen för nästan alla tjejer.
Att berätta, fundera, analysera, problemisera sitt liv och få ner det på sin laptop.
Kunna ha ett sådant intresant liv med så mycket saker som händer hela tiden.

Känslan av att känna sig sysselsatt 24/7 känns som en dröm för mig, att bara hela tiden vara upptagen med olika känslor, problem och frågor.
Kunna fråga sig själv, få råd av sina kompisar och sedan uppleva allt.
Det känns kanske som ett helvette för vissa men för mig känns det som ett himmelrike, jag skulle bara bli glad om jag fick så mycket på en gång som skulle sysselsätta mig ordentligt så jag inte behövde ha så många pauser och inte skulle kunna bara pusta ut för en sekund.
Visst kan det vara lite småjobbigt att ha så heeela tiden men det skulle va skönt att omväxla lite och leva en annans liv, tänk bara er själva i den situationen, va skoj det skulle ha vart! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0