A rare thing to do.

Fyyyfan va snabbt det gick att fixa hemmet, asså det var ju fan rekordsnabbt och det finns ju fan inget kvar ju! =O
Detta kan bara betyda en sak, vi flyttar för mycket!

Men iaf så hopaps jag att detta komemr att förbli den sista eftersom jag trivs här som mest!
Så jävla skönt att komma tillbaks till Solna igen! ;D

Jag har fått mitt egna rum nu som jag har väntat på, helt jävla klockrent och allt är bara så bäst!
Jag bara älskar mitt liv =)

Kan även berätta att helgen har väl varit rätt så okej, i lördags på jobbet så var jag rätt så hypad men ingen jävla förklaring till varför jag var det, jag är fan ingen människa...funkar ju fan på ett helt annat sätt ;P
Jag skulle egentligen vara trött, seg och hänging eftersom jag sov väääldigt lite och drack väääldigt mycket dagen innan men NEEEJ jag var jävligt hypad och kunde typ sälja på vemsomhelst!
Övertalningsförmågan var på topp och jag var klart överlägsen, helt ofattbart och fick fan iväg sammanlagt 29 st på mindre än 7 timmars effektiv tid...på en LÖRDAG?!
detta är svårt på en vardag där det även är jävligt stressigt och då man ska ösa på men jag var gaaalen och körde på helt enkelt! ;D

Inatt blir det första gången på länge då jag sover här i mitt nya rum faktiskt, rätt så skönt och jag måste borsta tänderna nu...det börjar bli rätt så sent och jag vill vara på topp inför jobbet imorn! =)

GOD NATT!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0