Min relation till mitt jobb!

Fan va konstig dag men ändå jävligt rolig ;P
det började med att jag skippade frukosten pga vår chef skulle bjuda på frukost på jobbet dåra, när jag kom dit så fanns det fan inte någon frukost och han hade helt enkelt inte tid så vi fick vänta tills halv kvart i 11 tills frukosten var klar.
Jag dog av hunger och säljandet gick som smör så allt var typ fucked up ;P

Senare fick vi våran lyxfrukost som slutade med ost-kalkon frallor och färskpressad juice..jävligt gott och totally worth it! ;D
Senare gick det skit dåligt och jag fick bara massa sura irriterande kunder som man hade lust att skjuta så det blev lite tröstgodis som jag och min arbetskollega Sebbe även kallad för Fluffy som jag kom på idag tog del av rätt så mycket ;D

Dagen fortsatte med massa godisbitar och massa tröstande mot elaka kunder, depressionscykeln gick i högkonjuktur samt att mitt humör var inte alls på topp.
Efter ett tag så släppte allt och säljandet var igång, leendet på läpparna kom fram till slut och kvällspasset väntade med en hel del säljande.



Grejen var att allt godis täckte upp min lunch och inte bara det, middagen sprack där oxå eftersom jag sålde så jävla bra på kvällen att jag vann en massa små priser som betydde MER GODIS! ;P
jag delade med det mesta men jag åt även en del, magen började växa samt hungerkänslan mot riktigt mat som låg i kylskåpet var väldigt låg för stunden.
Jag och Sebbe hade jävligt kul idag och min nya coach Emma gjorde ett riktigt bra jobb för att vara första dagen faktiskt!

Jobbet får mig att skratta, gråta, le, skrika, älska och hata...hahaha det känns som om jag har en relation med mitt jobb ;P

hoppas att relation håller och även på ett positivt sätt.
Det jag även kan se är att jag har blivigt lite av något som jag hatar, prioritera mer en relation före vännerna och det har märkts av lite.
Men som sagt så är detta ett jobb och jag behöver pengarna till framtiden, speciellt för mitt pluggande framöver.
Jag kommer iaf att prioritera bättre med att höra av mig till alla och visa att jag finns fortfarande här med samma goda JAG. =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0