Vilket är det bästa bredbandet i nuläget?!

Internet krånglar hos mig, bäst att skaffa bredband på riktigt nu än att sno från grannen kanske (a) ;P
Men vilket bredband ska man ta då, iaf trådlöst men vilken är bäst ute på marknaden just nu?!
Jag borde fan skämmas, jobbade med att sälja bredband och såg alla konkurrenter men kvalitén glömde jag att lägga ner tid på =/

Det enda jag vet är att dom flesta kunderna hade Telia men jag har även hört att Comhem är den bästa vilket inte stämmer om man tänker på hur det har vart hos min pappa för där har det vart massa krångel..det brukar vara krångel med bredband där av någon slags anledning men jag tror inte det har med operatören.

Vilket ska man ta då?!
Vill ha den snabbaste och billigaste och det NU! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

bbb såklart

2008-11-24 @ 09:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0