Control your mentality, control the world!

Är det verkligen höstvädret som skapar denna atmosfär fullt av negativitet och sura miner?

Kan verkligen några dystra mörka moln göra så mycket skillnad?

Vart ligger botemedlet och vad är dess innehåll som gör livet enklare vid sådana här perioder?

Kanske för många frågor eller för obesvarade men vart hittar man dom riktiga svaren egentligen?

Om jag verkligen känner efter så kan verkligen väder påverka en hel del, hur vet jag inte men det jag kan göra nu är att verkligen kämpa för att känna samma lycka som jag gör då solen skiner och värmer upp miljön och omgivningen vi lever i. Jag ska försöka skapa den känslan genom att kunna ha hopp om att det alltid finns ett ljus även i det mörkaste rummet. En person kan göra skillnad, tillräckligt med skillnad för att kunna sprida glädjen vidare och skapan en god atmosfär som innehåller mer lycka än olycka.

Det vet jag nu och kommer alltid att göra!
Hoppas att ni hamnar på samma väg som jag, det finns inget mer underbart än att leva så som jag gör.
Det kanske inte syns men jag försöker ibland att skapa lite hysteri i mitt liv för att smaka lite på den olyckliga sidan eftersom det är något jag inte får så mycket utav.

Om man kan kontrollera det psykiska i sig själv så kan man fan klara av allt!

BELIVE IT!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

Hösten är fin ju. Fina färger.

2008-10-09 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0