Hektisk dag imorn!

Helvette vad jag är trött, nu sitter man här i soffan och ska snart hoppa in i duschen.
Kom ju hem ganska sent från träningen och jag ville äta först och sen vila lite innan jag hoppar in i duschen och gör mig i ordning för att sova.
Ska ju upp jäävligt tidigt imorn, eller iaf tidigt för mig som har sovit till 2-3 på dagen hela veckan ;D

Ska nämligen till tandläkaren..I FRUÄNGEN!!
skiiit jobbigt, ska vara där kl. 10 lixom.



Men efter det så ska jag träffa Naelia och vara med när hon ska tatuera sig ;D
Hon var ju med när jag blev tatuerad så jag ställer gärna upp!

Senare blir det 60 min trappmaskin...ska försöka tränga in eftermiddagspasset senare innan jag drar till polisstationen med pappa.
Måste ju göra en polisanmälan för det som hände i onsdags.



Ganska så stressig dag men jag hoppas på det bästa!

//M

Kommentarer
Postat av: jasmine

oj så stressigt !

att du orkar !

Jaså har du också en tatuering, vad föreställer den ?

2008-10-03 @ 00:23:52
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Elin

vad hände i onsdags? :O

2008-10-04 @ 22:27:45
URL: http://elinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0