Jag må skylla på höstvädret!

Vilken häärligt höstdag ;D
haha skojja bara, trist och skitvidär så att man bara vill spyy!!

Nejmen man mår väl bra som vanligt..känner mig riktigt pigg och galet taggad för kvällens träningar.

Nu jävlar ska jag återigen visa att jag ska bara vara med och spela i herrlaget, jag ska spela nu på söndag mot Huddinge och denna gång ska det fan bli mål!

Torsdagsträningarna är alltid bäst eftersom det är mer kamp om platserna och bättre spel =)
Ajuste en sak som har hänt idag var att en gammal kompis till mig som jag har lärt känna via nån chatt ;P
haha jaavet att det låter töntigt men när man var yngre så gick man in i olika chatter på nätet..iaf jag ;P
Då började jag snacka med en tjej från Malmö och det var ju var ååår sen vi snackade och nu på facebook så skrev hon till mig, hon ska komma till stockholm och undrade om jag kommer ihåg henne.

Alltid kul med överraskningar och nya spännande saker i livet ;D
Känns som det inte händer så mycket saker runt om mig, blir ju lite avis på min kompis Mimmi som har alltid fullt upp med nya saker varje minut typ. Ibland så begriper jag inte på vissa saker som händer för henne och ibland blir jag bara så avis på henne eftersom hennes liv är iaf mer intressant än mitt trista träningsliv ;P

Äh..nu får jag sluta tjata och börja tänka lite positivt, tror nog att vädret har med saken att göra!

Dags för att gå och handla lite mat till hemmet, mamma ska ta ledigt för dagen och vi barn får laga den underbara middagen ;D

TAKE THAT!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0