Kvällstid än så länge!

Sådär..nu är man hemma från jobbet och nu är det så att jag har fått klara tider på vilka dager jag ska jobba.
Det kommer bli kvällstider fram tills jag har skött mig ordentligt och visat att jag är en talang, när jag väl gör det så får jag börjar arbeta heltid under dagen som jag vill helst för att kunna tjäna mer pengar.
Kommer ju bara jobba 3 dagar i veckan nu eftersom jag har även träningar att tänka på.
Det jag säljer är Canal Digital Bredband och detta är väldigt nytt!


Lön:
Det är 85kr/tim + provision som jag inte vet faktist vad det ligger på, har ju inte börjat sälja än.
Börjar sälja på fredag faktist!

Detta är mina tider:

Måndag: 17.15-21.00
Onsdag: 17.15-21.00
Fredag: 16.15-20.05

Detta känns bra, I FEEL IT! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0