Learn from your mistakes!

Jävligt tuff träning idag med herrlaget..det var ju typ match hela träningen och det var väldigt mycket krig kan man ju säga.
Vi tränade på att köra mer med kroppen än att använda klubban så mycket..efter allt som hände senaste i matchen mot SB Innebandy så fick vi massa onödiga och tveksamma utvisningar där det var många slag på klubborna inblandat.

Sista kvarten så körde vi på idioten typ 6 gånger och massa fys bara för dålig närvaror i gårdagens träning då vi skulle springa i ursvik.

Jag har inte känt såhär trött sen jätte länge och jag hade fan ingen lust att äta ens, fick tvinga i mig maten bara för att det är viktigt med att återhämta sig från träningen med ordentlig mat.

Nu ska jag se på Heroes avsnittet och sen sova ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0