Ny träningsvecka!

Jag kommer att fortsätta min intensiva träning ända tills jag börjar jobba igen.
På tisdag har jag jobbintervju så jag kör hela nästa vecka med likadan diet men det kan även hända att jag ökar på matintaget.

Alltså:
ca 1500 kcal/dag
60% protein
20% kolhydrater
20% fett

Måndag:
Förmiddag - Gym = Bröst + triceps + 30 min trappmaskin
Eftermiddag - Herrlaget = 5km löp + fys + träning med juniorerna 20.00-21.00

Tisdag:
Morgon - Trappmaskin 75 min
Eftermiddag - Mage + axlar
Kväll - Träning med herrlaget 19.30-21.00

Onsdag:
Morgon - Trappmaskin 75 min
Eftermiddag - Biceps + rygg

Torsdag:
Eftermiddag - Träning med herrlaget + juniorerna 19.30-22.30

Fredag:
Morgon - Trappmaskin 75 min
Eftermiddag - Mage + underarmar


Detta är vad jag hade tänkt..mer info kommer inom kort.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0