NYA TRÄNINGSVECKAN!

God morgon! ;D
Visst är det en härlig morgon, perfekt för träning!!

Snart är det dags att bege sig till gymmet och känna på stepmaskinen i 75 min högt tempo.
Rutinen känns bra och allt är bara underbart just nu...

Detta är min träningsvecka:

Tisdag:
75 min trappmaskin

Onsdag:
Morgonpass - 75 min trappmaskin
Eftermiddagspass - Mage & axlar

Torsdag:
Innebandyträning x2 - 19.30 - 22.30

Fredag:
Eftermiddagspass - Rygg + biceps + 60 min trappmaskin

Lördag:
Match

Söndag:
Morgonpass: triceps+bröst
Match 

Som ni ser så kommer morgonpassen börja ta slut när jag börjar arbeta på nya jobbet.
Jag känner att trappa ner på träningen är bra för min kropp, inte bra om man sliter ut den fastän jag inte känner ett dugg sliten ;D

Det kommer mest bli mycket mer styrka framöver och kanske stepmaskin-pass direkt efter.
Just nu mår jag skitbra och min kropp verkar tåla mycket! =)

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0