Today is a big day and I'm more than prepared!

SHiiiiiit har ju fan prov nu snart..måste pluuuugga ;D
Det är ju så att idag är den tredje dagen på utbildningen och idag är det även ett slutprov på det vi har fått utbildning på.

Det är inte så svårt men ändå något att plugga på, jag känner mig riktigt redo och idag kommer det bli min första arbetsdag!

Jag kommer fan visa dom hur bra jag är..bestämt att sälja på första dagen, har gjort en deal med en arbetskamrat där om en öl iaf så vi får se hur jag sköter mig =)

WISH ME LUCK!!

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

than*

2008-10-15 @ 15:36:53
Postat av: dre

then = då

than = än

2008-10-15 @ 16:36:32
Postat av: M

oj, lite fel =)

2008-10-15 @ 22:24:02
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0