Tropic Thunder

Puh! Vilken film ;D
Komy nyss hem från stan då jag, Naelia, Danne och Philip var på bio och såg Tropic Thunder.
Först skulle vi se Step Brothers men vi ändrade oss precis innan vi skulle köpa biljetterna och jag tackar verkligen för det.




Skitmånga bra kändisar och det gjorde filmen extra bra ;D
Så jävla många scener som man vill bara se igen och igen HAHAH!!
Filmen var ju fan bäst och jag har inte skrattat så jävla mycket under en film på ett långt tag.
Typiskt min jävla humor ;P
En av dom bästa komedierna jag har sett faktist.

Dags att ladda ner gosingen! =)

Betyg: 5/5 MEGABRA!!

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

zohan va dålig men denna bra, shiet

2008-10-13 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0