Kryssningen 27-28 Oktober

Förlåt för att det här kommer så sent men jag hade andra saker att göra innan jag börjar skriva om själva resan =)

Kan iaf säga att det var den bästa resan jag har vart på, det innehöll verkligen allt och man kan säga att det var en obeskrivlig resa.
Ska iaf försöka få ner min kärlek till denna underbara resa på bästa sätt! =)

Det började med att vi kom in på båten, väntade tills taxfreen öppnade för att sedan påbörja vår supandet för kvällen ända tills morgondagen som vi hade tänkt.
Det blev massa sånger och ramsor som kom fram lite här och var, jävlar vad vi var fantasifulla ;D
Jag Stefan Jesper och Max..VI VAR KUNGAR!!

Dom 2 allra bästa låtarna som vi sjöng jämnt och ständigt var ju fan:

Takida - Curly Sue

Imogen Heap - Hallelujah


Vi gick runt och ägde fan hela jävla båten, alla visste vilka vi var pga vi var så jobbiga för vissa och sköna som fan för andra =)
Vi skapade ju uppmärksamhet på alla olika sätt..kan ju säga några bra ex. som kommer ge minnen för livet:

Kundvagnsrace
Henkes Freestyle stege jumping
Båtens egna lilla kör-grupp
Gick runt typ halvnakna och lekte sexiga
Var typ dom enda som dansade på stora scenen


Där har vi en rad bevis på saker som vi gjorde som skapade vårt namn till..åååh nej det är ju DOM! ;D
Grabbar, vi var kungar säger jag bara och vi lekte igenom hela jävla resan...vi drack oss fulla som fan och tappade bort oss, gruppen splittrades och det slutade med att alla däcka i rummet runt 2 på natten, eller vad jag trodde iaf, var så jävla full och det kändes tidigt men det var faktiskt runt 4 som vi däcka..fyyyfan va ångest man fick när man vaknade.

Men det hindrade fan inte oss, vi körde som fan på morgonen fast det tog lite tid för mig för att återhämta morgonens galna baksmälla ;D
Alla var på G och drack lite olika alkoholdrycker..öl, cider, gin, jägermeister, dooleys, drinkar och lakritsshots =D
Fyfan va vi röjde och dansgolvet var ju våran hemmaplan, speciellt min och Jespers..vi var ju kungar på dansgolvet!!
Kvällen fortsatte eller ska jag säga dagen fortsatte, vi började fan dricka runt 12 och hade 6 timmar på oss att supa sönder och ta revansch från gårdagens failure.
Jag har fan aldrig haft så skoj på så kort tid kan jag säga, vi utnyttjade varenda minut som gick och skrattade oss fulla som små blåa smurfar...vi var 4 små partypojkar och gjorde det bästa utifrån situationen.

Vi följde våran enda regel och det var FU = FUCKA UR
Det betydde att vi helt enkelt skulle använda dessa enkla meningar:

Carpe Diem
Life is what you make it
FKB Flippa Kör Bara
You only live once

m.m.

Dessa var våra mål och jag kände iaf att vi uppfyllde kraven på bästa möjliga sätt!
Saken var att vi hade en sån jävla skön inställning för det hela och vi ställde upp för varandra..vi var riktiga bro's på båten och efter och i nutid, det känns som om vi kommer fan förbli vänner för livet och göra så jävla mycket kul tillsammans framöver, bara längtar tills nästa gång vi åker igen!!



Vi har ju planerat lite att åka nu på jullovet så ni där ute som vill oxå vara med och festa loss som vi sjuka jävlar gör..kom med oss! ;D

Vill tillägga att Stefan och Jesper är dom personer som jag har känt längst av alla kompisar jag har just nu, vill bara säga att ni är så jävla guldvärda och ni betyder oerhört mycket!
Vi har så många minnen och jag hoppas på att dom kommer att fortsätta ösa med en rad överraskingar, iaf minst 50 år framåt! ;D
Tack för att ni finns! <3



//M


Kommentarer
Postat av: hedda

jag gillar er regel FU = FUCKA UR ;D haha

2008-10-31 @ 23:23:31
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0