Dead by April återförenad! ;D

Jimmy (sångaren) är tillbaks i DBA!!! ;D;D;D
YEEEEEEEEEEEESS!!!

Jimmy


FYYYFAN VA SKÖNT!
Dom här kommer fan bli riktigt stora, är riktigt jävla säker på det.
Deras musik liknar Linkin Park pga deras unika musik som är bara sååå underbar!

Han blev ju kickad från bandet för ett tag sedan pga. hans privatliv krånglade lite och då blev han inte lika engagerad i bandet.
Efter det så kickade dom honom och Universial avbröt kontraktet med dom pga. Jimmy som är ju stjärnan i bandet, det är ju fan som skapade allt!

Får ju reda på allt det här av min kompis Johan som är största DBA-fanet och brukar snacka med Jimmy på msn, så han brukar uppdatera lite nyheter för mig ;D

Och igår dåra så fick jag reda på att Jimmy är tillbaks, Universial började tjata på bandet och sa till dom att ta Jimmy tillbaks för att kontraktet ska gå igenom...dom förstog ju själva att dom här kan gå hur långt som helst ;D

Nu kommer dom att släppa en skiva till julen och den ska jag fan köpa, brukar bara ladda ner men nu är det andra takter.
Det här är en annan sak och dom förtjänar det verkligen!

Återförenade!



TACK UNIVERSIAL! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: dre

är det bara jag som tycker att han längst till höger är lik alexis?

2008-10-03 @ 18:00:08
Postat av: M

haha nejmen han är väl lite lik ;P

Han är jävligt schysst irl iaf!

2008-10-03 @ 18:01:58
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: dre

som om du vet ditt sär

2008-10-03 @ 18:47:40
Postat av: M

faktist så vet jag..har ju träffat hela bandet när jag var nere i gbg!



IDIOT! ;D

2008-10-03 @ 19:03:25
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: EssA

Hej hej!

Ojsan, vad bra, nu fick jag ett ansikte på någon jag har hört så mycket om :) Känner du någon i bandet?

EssA

2008-10-23 @ 06:59:53
URL: http://hadjegat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0