They need to know who you really are!

Nu ska ni få höra sanningen!
Det finns en flicka runt oss som vissa av er känner, den här tjejen är inte bara en vanlig tjej utan hon är verkligen speciell och det syns verkligen.
Det finns verkligen ingen som kan stråla ut sin glädje eller bara sina djupa känslor som hon gör.
Hon är väldigt olik alla andra och det gillar jag, det är något alla borde tänka på.

Ju mer man är sig själv desto mer unik är man.
Man kan säga att hon är en slipad diamant, hon blir bara mer värdefull och drar till sig mer uppmärksamhet ju mer hon glänser med sitt stora smile som brukar dyka upp här och var.

Jag har aldrig träffat på en mer starkare personlighet än henne, du kan verkligen dra ner henne totalt men hon har alltid en förmåga att kunna stå upp igen och slåss för sitt liv, hon ger aldrig upp och vill ge mycket tillbaks.
Jag beundrar henne på djupet och har även henne som en slags förebild för att själv kunna göra så mycket succé som jag tycker hon har nått.

Det är inte ytan man hittar alla lyckade framgångar, det är faktist insidan som visar hur långt man har kommit i livet.
Hon är en inspiration för världen och jag vet många som vill vara henne, vi folk har inte mod att ge så mycket komplimanger i denna värld, vi folk har inte mod nog att kunna erkänna hur bra den andra person verkligen är, vi är så själviska och ibland vill vi trycka ner våra största förebilder för att bevisa att vi inte klarar av att den andra lyckas och inte ''vi''...FACE IT!!

Underskatta inte eran fiende, ibland underskattar vi för mycket bara för att dölja sanningen om vem vi egentligen beskådar.

Mimmi heter hon och hon är min bästis! =)

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta skriv "vi" prata för din egen del ingen annans.

2008-10-15 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0