Fixade tvåsiffrigt!

Jäävlar vad man blev trött och seg efter matchen, även fast jag inte spelade så mycket så gjorde det till en mycket angstränging verkar det som.

Det var ju nu så att herrlaget hade DM och kval till åttondelsfinal där vi då mötte Handen =)
Vi spelade ut dom totalt och slutresultat blev 10-1..spelade hela 3:e perioden och gjorde en bra insats ifrån mig.
Mitt mål under matchen var att fixa ett tvåsiffrigt resultat..det stog 8-1 inför den sista perioden och sedan så vart det 9-1 och till sist kom jag där på nästsista bytet med en halv minut kvar att spela och satte den sista bollen...uppgiften var avklarad samt en bra avslutning på matchen! =)

Är stolt över mig..första målet med A-laget ju! ;D;D
Vi har även hemmapremiär nu på söndag så vi får se om det blir något inhopp, det är fortfarande samma trupp som det var ikväll..man får hoppas på det bästa!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0