Helt överlägsna!

Vi spelade 2 matcher, en idag och en igår!



2 vinster blev det och jag spelade med Herrlaget =)
Vi mötte Greåkers från Norge igår och vann med 5-3, fick inte spela pga det fattades 2 st spelare från min kedja men jag uppskattar att bara se från bänken oxå =)
Man lär sig ju mycket.

Andra matchen var idag då vi mötte Järfälla som spelar i Superligan och då fick jag spela ;D
Var med i tredje kedjan och är stolt över min insats...det blev inget mål men tills nästa gång så sätter jag den.
Vi vann med hela 6-3 och var helt överlägsna första och sista perioden =)

En riktigt bra insats av alla och en väldigt bra början in på säsongen som börjar nu snart, alltså seriespel ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0