Last day!

Jahapp, då var det sista dagen imorn på Transkulturellt Centrum..alltså mitt jobb =)
Börjar ju på mitt andra jobb på måndag så inge mer kontorsassistent för min del ;D


Ny början kommer...

Nu är det tuffare, konkurrens, intensivt och mer koncentration.
Jag ÄLSKAR ju nya utmaningar så det här är typ skit bra för mig, taggad som fan!

Ska försöka sälja till 4 företag på första jobbdagen, ska ha höga krav och klara det =)
Det blir svårt men jag ska försöka allt jag kan och bevisa min talang.

Imorn så ska jag bjuda alla på fika, lite kaffebröd men ändå speciellt och en liten avslutning för min del..kommer att sluta ganska så tidigt, kl. 1 ju
Kommer att sakna alla där, riktigt underbara människor =)
TACK!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0