Mirrors - Filmrecension

Filmen var nog helt okej faktist..den gav lite skrämmande scener och även lite chockscener som fick en att hoppa till lite =)

Handlingen var nog inte så jätte bra precis, dom kunde ha gjort den lite bättre och det var snudd på en liten B-handling om man säger så ;P

Nejmen jag var iaf rätt så nöjd eftersom vissa scener var riktigt äckliga och bra gjort..så filmen höll ändå lite spänning.

Jag hörde från en kompis att filmen var för förutsägbar..hon hade nog ganska så rätt eftersom det var vissa scener som talade för sig själv och man förstog snabbt över vad som skulle hända vid nästa minut osv.

Betyg: 2/5 Godkänd men kunde ha blivit bättre om handlingen hade en lite bättre betydelse...


//M

Kommentarer
Postat av: movemi

TOLD YA!

nee skojja, Kenza sa det.. nu tycker jag du ska lyssna på Kenza!! ;D;D

2008-09-30 @ 18:39:25
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: M

haha jamen du sa bara att den var förutsägbar men jag trodde du menade på ett annat sätt ;P

2008-10-01 @ 00:34:25
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0