Unpredictible

FYFAN VA ENKELT!
Jag klarade av dagens träningsschema och det var inte lika svårt som jag hade trott faktist.

Körde gym idag och allt gick bra som vanligt..pumpade magen och körde lite axlar, var nöjd med min insats.

Milen däremot i Ursvik var ju löjlig, jag hade ju massa energi efter det hela och jag lyckades springa på 47 min som är mitt personliga rekord från förra året.
Jag hade fan en kisspaus pga jag drack så jävla mkt vatten innan och sen så var man tvungen att stanna upp lite eftersom det var massa äcklig och djup lera vid vissa ställen.

Vilken energi jag hade, helt sjukt ju!
Körde ju små intervaller i 20 min.
ca 100 m och tog i med 80% av min snabbhet varje gång.
Körde totalt 16 vändor.

Direkt efter var det bara att vända sig mot hallonbergshallen och träna med juniorerna, hyfsat bra fart men ändå för få spelare för att det ska bli en bra träning.

Är inte ens så jätte trött nu, ska plugga vidare nu!

CIAO!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0