Studentskivor tar över min ekonomi!

Har inte tänkt så mycket på det men det kommer att bli jääävligt många studentskivor att gå på i år..fan typ alla mina kompisar tar ju studenten nästa år och jag som är nästan ensam om att ha gått ut bland alla får spendera mina pengar på ett antal roliga skivor ;P

Jag kommer ju leva ganska tufft eftersom jag kommer att gå i högskolan och resten kommer ju vara lyckliga, känna sig fria på ett sätt och festa galet..kommer säkert vara ganska fattig också om jag inte skaffar ett bra extra jobb och håller min ekonomi i balans, kanske tillomed lägga undan pengar för att det ska räcka till alla slags nöjen framöver ;)

Bara längtar efter alla skivor!



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0