Feel the beat!

Träningen gick riktigt bra och jag känner verkligen att det går framåt ;D
Gjorde 2 mål, jävligt fula och lösa skott men mål är mål =)

Det var riktigt krig på träningen och jag hoppas det går lika bra på torsdag eller ännu bättre ;D

Gymmet tidigare idag gick riktigt bra där med, stepmaskinen känns så lätt när man lyssnar på musik =)
Det ger bättre tempo tack vare basen i bakgrunden och pulsen fixar takten, sen så brukar jag mest lyssna på metal så det blir riktigt jävla bra taggnings musik ;D



Pröva på det..kör ett helt pass med eran musik som får fart på er ordentligt, det ger bättre resultat kan jag lova!;D
Det ger mer koncetration på övningarna och man kommer in i rätt stämning på ett sätt, mer känsla och det kan bidra med mycket bra psykiskt.

Feel the music and use it to get in mood for ultimate training!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0