Är du muslim?! WTF?!

WHAAAT?!
Snubben har noll koll!

Påväg nerför rulltrappan i Husby tunnelbana så var det en ung kille vid 17-18 års åldern som kollade upp mot mig några gånger utan att säga nåt, bara märkliga blickar medan han håller i cigaretten och var lite tveksam med att tända den...jag fattade noll och bara sket i honom och väntade på att komma nerför spåret och vänta på tåget.

Killen kollade upp mot mig igen och öppnade därefter munnen och började snacka med mig..såhär lydde samtalet:

K: Vet du vad det är för datum idag?
M: öööhm..den 1:a tror jag
K: aah okej...vart kommer du ifrån?
M: Ursäkta?
K: Vilket land kommer du ifrån?
M: Libanon
K: Är du muslim?
M: Faktist inte...
K: aha okej...vet du om ramadan har börjat?
M: öööh..jag vet faktist inte, har för mig det..
K: okej..fan, jag som ville röka.

M: okej.


K - Killen

M - Me


HAHA WTF?! ;P


//M


Kommentarer
Postat av: saffa

Snubben tittade nog på dig för han trodde du va muslim han tänkte säkert att du skulle bli sur eftersom det är haram att röka under ramadan.

2008-09-01 @ 16:50:34
Postat av: M

Såklart han gjorde det.

Det förstog jag ju oxå ;D

2008-09-01 @ 17:01:33
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaahahahahaha

2008-09-01 @ 19:46:42
URL: http://polkapig.blogg.se/
Postat av: Anonym

- HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAA

2008-09-02 @ 00:57:47
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0