AFTER WORK-ÖL MED HELA FÖRETAGET IMORN!!

Det blev till slut 6st försäljningar under 6 timmar som jag jobbade idag vilket är skitbra och speciellt för att det är min första dag samt att jag sålde 1st/tim vilket är mer än målet och jag kom fan på andraplats i slutändan..SKITBRA JU!!
Det här är fan riktigt roligt och intressant, något jag ser framemot till senare =) Jobbade faktiskt extra idag så alltså fram till 21 med Tele2 och avslutade det hela med att sälja bäst 3e gången i rad haha..vad ska man säga, jag kan sälja =)

Imorgon så kommer vi fortsätta med försäkringar och då är det bara att tagga till på nytt och som extra motivation så kommer typ hela företaget att dra ut på en afterwork öl för att skapa en gemensamhet och bra vänskap..Jävligt kul faktiskt!! Vi ska typ dra till Söderhof =)



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0