BÄSTA SKIVAN!!

Faaan vad najs det var igår på skivan, bästa jag har vart på faktiskt =) Det var bra musik, underhållning och så kände man ju typ alla som var där så det var helt klart lyckat!!
Var ju på så jävla bra humör och speciellt efter jag hade förat i stan innan och kollat på Real Madrid-Getafe, vilken jävla match och vilken vändning asså...det stog 2-1 till Getafe i den 83e minuten och sen så fick Pepe rött kort och det var jävligt rätt att han fick det, han sparkade fan snubben på ryggen med sina dobbar. Iaf så vände Real och 2 minuter efter så sköt Guti en underbar frispark som gick in och sen i den 92a minuten så sköt Higuain sitt andra mål vackert upp i nättaket och Real vinner matchen!! ;D DÅ blir man riktigt glad och taggad så känslan var ju bara på topp!!

Det var Max och Stefans skiva och vi var på Helenes krog och jag har ju fan vart där förut, klubben heter ju Baba Sonic =)

//M


Kommentarer
Postat av: Acke

hehe såg PRecis Gutis frisparksmål på TV nu.

Underbart vackert. väldigt.

Men då jag har en pojkvän som är tokig i barca måste jag säga att det var reeeeen tur att han fick in den ;)

2009-04-22 @ 22:55:18
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: jasmine

sv: haha jaa det också :P men målet var vackert.

2009-04-23 @ 11:47:44
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0