Blev erbjuden ett jobb under ett säljsamtal?!

HAHAHA fyyfan va sjukt assåå!!! Idag så blev jag erbjuden ett jobb via ett telefonsamtal under jobbtid, asså det låter lite krångligt men jag kan väl berätta lite kortfattat om händelsen..jag ringde en kund och var lite charmig som jag alltid är i ett säljsamtal, sen så övertalade jag henne att fortsätta hos Tele2 med sitt mobila bredband och efter jag hade gått igenom inspelningsavtalet så frågade hon vart jag jobbade, hur gammal jag var och lite personliga frågor...jag blev ju såklart lite förvirrad och fattade inte direkt varför jag fick dom här frågorna. Men sen så sa hon att hon var typ en rekryterare inom försäljning och ledare eller nåt sånt, hon sa att jag var väldigt bra, tydlig med det jag sa, sålde mig själv på ett bra sätt och gav henne ett bra intryck så hon ville typ värva mig haha :D
Jag sa att jag var intresserad eftersom jag vill ju veta villkoren och det är ju alltid intressant med att variera lite, vill ju veta vad hon har att säga så jag gav mitt nummer och hon kommer att ringa mig personligen inom kort..helt sjukt va?!


//M

Kommentarer
Postat av: kaaaaa

Har hon ringt ännu då? :)

2009-04-27 @ 21:10:36
URL: http://karismas.blogg.se/
Postat av: Lillasyster (finicia)

vad bra för sebbebebbetjockisbockis =D och när jag blir stor ska jag bli rik, sug på den du! haha, kraaaaaaaaaaam / världens bästa syster =)

2009-04-28 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0