DAGS ATT DEKLARERA!

Deeeeklaarationeeer, inte så kul när man hör på ordet och faan va jag vart nervös innan jag fick dom, många andra hade ju redan fått hem papperena och jag var typ den enda som inte hade fått dom, vissa fick betala tillbaka en del pengar eftersom dom har betalat för lite skatt och dom andra fick pengar eftersom dom har betalat för mycket. Så enkelt är det och då kan man ju säga att det är antingen eller..man blir sur eller glad :D
När jag kom hem så såg jag deklarationspapper på bordet, nu gällde det, nu fan ska jag ha pengar och det fick jag ju oxå och det var fan inte lite ;D Fick fan 4100 kr tillbaka då jag har jobbat på 3 olika jobb oxå, det var ju först på min pappas frus jobb då jag var kontorsassistent och sen b-jobbet då jag var telefonsäljare fast företaget var ju värsta skämtet och inget var ju allvarligt ;P och sist men inte minst jobbet som jag jobbar just nu på, Vendator AB!! ;D En del pengar att håva in och jag tror nog man måste ringa in till ett nummer för att kunna få pengarna innan midsommar eller nåt sånt, får väl ta hand om det senare när jag har tid.



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0