dålig dag på jobbet!

Jobbet gick inte bra idag asså, var jävligt sur och fick massa sura gamlingar hela tiden som begärde papper hela tiden och det svåra med hela säljsamtalet är ju att man ska ta bankkontonumret från dom och då blir alla så osäkra fastän man har förklarat på alla sätt att övertala att vi är inte vanliga säljare utan vi är legitimerade försäkringsförmedlare och vi tar bankkontonumret för att förbereda den första debiteringen av premien som dom betalar för försäkringen..men alla har ju sin dåliga dag nån gång så det är bara att tagga till!! Känner mig rätt så sliten då jag förstörde min kropp totalt på träningen igår, var så trött på juniorträningen idag men man sprang inte så mycket eftersom vi spela mot 92or som suger och kan knappt spela innebandy, skittråkigt!! Men snart så drar man till Göteborg det är fan 2 dagar kvar så det är jävligt najs och fyyyfan vad jag längtar ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0