EGO - bäst på onsdagar!

Vi drog till Ego igår kväll, fett najs ställe!! Det var mycket folk och vi hade fixat bord så det var rätt så bra, priserna var ju underbara..10st öl för 300 kr ;D Sen så var det drag som fan asså, kändes lite som utomlands fast lite finare, inte så stort dansgolv men det funkade ändå =) Kan tänka mig att det är mer dra på onsdagar än helgerna, brukar oftast vara så på alla klubbar och det som var så jävla roligt igår var att man kände ju jättemånga där men det tråkigaste var att många drog rätt så tidigt, vissa för att dom var rätt så slitna efter kryssningen och vissa för att kanske gå vidare eller nåt. Men najs var det och Viktor och Henke höll mig igång typ hela tiden så jag var rätt så vaken!



Betyg: 4/5

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ego har alltid varit bäst på onsdagar redan sen dom slog upp dörrarna för onsdags-klubb. Synd bara att du är lite efter och inte visste att det är grymt bra drag där på onsdagar förens nu! Haha

2009-04-09 @ 21:13:41
Postat av: M

jag har jobb, ett liv alltså! därför har jag inte festat på onsdagar. Inte efter lilla vän =)

2009-04-09 @ 21:35:27
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0