Målet är att börja spela i superligan!!

Det gick rätt så bra på träningen, jag gav 110% som vanligt och visade framfötterna men jag har mer att ge och nästa träning är på onsdag iaf, då jävlar!! Mitt mål är att visa att jag kan verkligen komma långt och börja träna med herrlaget som spelar ju i högsta divisionen och sedan börja spela för dom..ni som känner mig vet ju att jag alltid har höga krav och även att jag brukar oftast vinna i längden eller uppnå till en hög grad iaf =)

Glömde tillägga att vi började med Ikano bank idag, ringde upp deras kunder istället för Citibank som vi har gjort tidigare och nu gäller det en livförsäkring vid olycka så det känns bra och jag lyckades iaf sälja 1 på 2 timmar, helt okej men det blir nog bättre imorn då jag ska sälja som smör! Nu är det dags att ta en snabb dusch och sedan lägga mig..är för trött!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0